Siirry sisältöön
Puhutaan myynnistä | Myyntikoulu.fi
1.
Miten teidän yrityksen ja/ tai myyntitiimin sisällä puhutaan myynnistä?
(Voit valita useamman)
Vinkataan myyjien kesken parhaat toimintamallit
Esimies tukee tiimitasolla kehittymistä
Puhutaan tavoitteiden toteutumisesta
Ei mitenkään, puurran yksin
Valitetaan liidien heikkoa laatua
Valitetaan käytännön ongelmista (järjestelmät, materiaalit, myynnin tuki)
Puhutaan myynnin toteutuneista luvuista
Puhutaan yksittäisten myyjien suoriutumisesta (myyntikisat tms.)
Esimies tukee henkilökohtaisesti jokaisen myyjän kehittymistä
Keskustellaan käytännön ongelmista (järjestelmät, materiaalit, myynnin tuki)
Keskustellaan tiiminä erilaisista toimintamalleista, taktiikoista, parhaista käytännöistä
Mietitään miten löydettäisiin oikeita liidejä
Esimies myy, ei aikaa tiimin eikä yksilön kehittämiseen
Kannustetaan kollegoita
Muu (täsmennä)
2.
Jos haluat, kerro omin sanoin teidän yrityksen sisäisestä tavasta keskustella myynnistä.
3.
Yrityksen koko
1-5 henkilöä
6-10 henkilöä
11-20
21-50
51-100
101-